AJL 25 : GILA2

Monday, January 10, 2011 Nizam Riadzi 2 Comments

Mesti semua layan dah kan dengan Juara Lagu 25...memang 

best, penuh magik2...n yang penting....sangat2 

MENGEJUTKAN...hahahaha...

anyway...congrats to all winners..

Nak tau tak rahsia disebalik lagu2 AJL 25...ini die...;p



Dengan niat EXTRAVAGANZA

JAHAT, si DRAMA KING 

pun bersuara :


Sofea Jane...aku HANYUT 

dalam NOKTAH CINTAmu.

Apakah KU ADA KAMU?

Apakah mampu aku miliki

CINTA SEMPURNA dari mu.

BERLARI aku mengapai 

PELITA cinta dengan harapan

agar engkau TOLONG

INGATKAN AKU untuk

aku MENCARI

KONKLUSI dan biarlah ada 

KEBAHGIAAN DALAM

PERPISAHAN ini.

SELAMAT MALAM sayang.......


Hahahaah..amacam, saling berkait kan...best jugak...hehehe

p/s: Dato Siti memang BESTTT....

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...