orang gila....memang gila

Thursday, December 09, 2010 Nizam Riadzi 2 Comments

Memang la kan, manusia nie..ish3....makin mengila. Ada aje nak diubahnya...nak mampos sangat dah la tu...huhuhu...
Kali nie cuba korang usha pix2 yang Nizam upload kat blog nie..perhh..memang giler kan...tak tau nak cakap ape...huhuhu...korang usha, sendiri lihat, sendiri kasi komen k...;p
konon cantik habis dah la tu...
tejelir2...gigi x beberos..haha
hemm...nak cakap ape la nie..
lubang idongmu tetap mnjadi pujaan atiku...





kan.....nampak terang lagi bersuluh...perhhh...memang dah gila semuanye. Bengong2...konon seni la tu...cehh...poyo ja. Ntah2 seni time SPM dulu FAIL...tu pon repeat 15 kali...huhuhu...tu yang trauma tetekan tu kot, p ukir bentuk2 tak bejenis abis kat badan. Konon nanti cikgu nampak..."wahhh...curlll-lassttt anak murid ak, advanve vavavoom..hahaha...". Padahal, silap haribulan...lari tak bejubah cikgu ko.

Allah dah bagi kulit punya cun, bentuk punya cantik..nak di ubah2. Dah la nak ukir2 tu sakit, mahal plak tu...n yang paling best...nanti kat kubur nanti..perhhh...tebakar habis la...huhuhu...wallahhuallam la kan yang tu.

Tapi apa yang pasti n nak ditegaskan kat sini adalah....: MAKA BONGOKLAH ANDA KALAU IKOTPRAGAI X BEJENIS CAM DIORANG...ikutla cakap produk kecantikan tu...apa dia... KERNA DIRIKU BEGITU BEHARGA...lagi pun KECANTIKAN ITU HAK MILIK SETIAP INSAN...tak percaya...UKURLAH SENDIRI...hahahahaha....

p/s : cube teka tu tagline produk mane???

You Might Also Like

2 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...