Nyampah la pulak....

Thursday, December 30, 2010 Nizam Riadzi 0 Comments

Korang yang kaki TV mesti dah usha cite siri terbaru terbitan TV3 TIRAMISU kan...cite yang emmm..ntahla...lawak2 la kot....cite nie dah mula tayang kat TV3 mula 27.12.2010 lepas...kira after crita Seribu Kali Cinta habis, nie la pulak pengantinya...Pelakon utama ialah Piere Andre n Syarifah Amani..


Kalau nak tau, nie ade sinopsis cikit :
Sinopsis Tiramisu




TIRAMISU mengisahkan Melur (Sharifah Amani) dan Dani (Pierre Andre) yang telah berkawan rapat semasa belajar di sekolah terpaksa berpisah apabila Dani memilih untuk menyambung belajar di luar negara. Mereka berjanji bahawa sekiranya masih bujang pada usia 28 tahun, mereka akan berkahwin. Melur dan Dani berhubung menerusi emel. Lama-kelamaan, mereka terputus hubungan dan membawa haluan kehidupan masing-masing. Namun, takdir telah menemukan semula Melur dan Dani. Masih adakah perasaan cinta dalam hati mereka?

hemm..macam menarikkan...tambah2 diarahkan oleh pengarah berkarliber cik abang Khabir Bahtiar tu ha...tp kann....korang perasan tak..pelakon die tak sesuai langsung lolll...naik meluat aku tengok..sory la if ade yg x setuju ngan aku kan, but ade aku kisah...wahahahha..

Ye la, pelakon umur dah puluhan tahun...klu muka budak takpe jugak..ini ke..muka dah tahap bapak orang tunggu nak monopos...ape kes tetibe bawak watak budak sekolah...ishhh...awat..muka budak2 sekarang tua-tua dah kew???...

Kalau ye pun terdesak, tak payah la ambik yang nampak sangat kertu..ambik la yang muda sikit...tak selera nak usha weiii...crita lawak pun kena la sesuai dengan watakkan...just imagine, watak budak orang kertu yang ambik..cam cite nie la...hahaha...sedey2..

anyway..aku cube pejam mata usha je la cite nie walaupun mmg ternyata tiap kali tgk je mamat kertu jadi budak walahhh...menyumpah gak la..hahahaha....

pada korang yang duk kat gua tak tau pe2 sal cite nie..leh la try usha setiap hari isnin sampai khamis jam 6.30 petang ye...

p/s: pas abis tros solat maghrib pulak..jangan lewat2...

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...