apa nak jadi........

Sunday, October 10, 2010 Nizam Riadzi 0 Comments


apa nak jadi..apa nak jadi.......sampai sekarang aku still malas lagi...apa nak jadi.......huhuuhuu...kesedaran tahap cipan ada dalam diri aku. Entahla...sekarang time kul 9 malam, so nt 11 malam ade meeting n bile dah nak tdo sat g mula la ak risau itu tak baca, ini tak baca....wahhhh...tiada kesedaran sivik langsung....hemm, nak cerita pasal kesedaran sivik...wat masa nie aku mmg betoi2 ade kesedaran sivik, ye lah...kalau b4 this ak xtream boros, but dalam seminggu nie ade la aku berjaya jimat x lebih rm5 sehari...hahaha..tehniah pada diriku...bukan ape, sje nak save budjet...ye r, dah nak hujung2 sem nie...duit pon dah ciput2 je....plus nt ada projekk...semua pon nak pakai duit...rrrr...agak geram, itu duit..ini duit...hemm...cian kat mak, nak wat cam ne, bukan aku sengaja nak bayar itu ini...but student life, semua libatkan duit...aiiyaaa....cam ne la nak idup klu cam nie, naik kering kontang dah badan aku sendiri..hahhaha...(badan mmg dah kurus je rasanya nie...huuhuhu)

Hemm, pas nie ingat nak wat akaun...latihan hari tu x buat lagi...n then try siapkan math....ari selasa nanti, x kira wajib siapkan asgmnt keusahawanan....ishh....mber2 group ak nie pon wat bodo ja...awatla x ajak2....karang, esok nak anta baru klang kabut nak buat itu ini...huhu...sabo je la ak...ok, yang tu ak tak kisah lagi, yang paling ak bengkek asgmnt group math...wawawaaaa...knp la aku dapat group ngan dak2 sengal...ak dah la lemah math, diorg lagi lemah dari aku pulak...perhh...paham2 je la kan, lagi sakit la badan nie...ish3....sabo2.....x paham aku nak wat cam ne dah....just hope sem nie pointer ak tak jatuh lagi teruk n mendadak.....biarlah naik cikit pon jadilah....wawawaaaaaaa....harapan meninggi cam gunung dah nie, but usaha xde gak...huuhuhu......apa nak jadi...apa nak jadi.......................................sedar la woiiii.......

dan esok aku akan berjuang untuk hari yang lebih gemilang....insyaAllah.........;p

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...