cabaran

Tuesday, April 06, 2010 Nizam Riadzi 0 Comments

minggu nie memang betul2 mencabar mental n fizikal aku. Macam2 yang berlaku. Aku kena join projek dpp, siapkan asgment, buku2 huhuhu langsung x sentuh lagi. Dah banyak hari ak x study, ntah la..myb nak sedapkan ati..aku just cakap..ok, aku boleh buat..but hakikatnya..wawawa..penatnya..

Time2 macam nie ak memang betul2 kne kawal emosi, n masa ak. Aku betul2 kna jaga semua masa dan jadual ak. Yelah, nanti janji dengan orang nie, orang tu pulak ak terlupa, so kne betul2 jage jadual. Klas pun bayak yang aku skip//hem, ape nak jadi la ngan Saiful Nizam Bin Datuk Mat Riadzi nie..entah la..

First skali, ak risau klu2 aku kne bar dari klas HR. X pernah2 ak tgu org sampai 5 jam tau x, ak tgu lect depan pintu dia sampai terlentok kat ctu..adoyai, nie sume gare2 nak exam..Tp xpe, ak dapat jawapan dari die. InsyaAllah la, die cakap ak slamat x kne bar..harap2 betul..rase lega x terkata la aku cakap.
So, malam tu ak x tidur bace ETNIK plak cos esok paginya ada kuiz..yang bestnya, pagi tu ak x pergi kelas..so, ak x amik la kuiz etnik tu..alamak, tu la satu2 nye harapan ak nak dapat A++.. 15 markah dah hilang..wawawa..ak risau sngat..

Then, esoknya ak p kelas statistik, memang malang..rupa2 nya time ak ada persembahan time konvo ari 2 ade kuiz lagi..markah tu..adoyai, ntah la..ak try mintak nak buat, but..hem...nasib2..

Sekarang nie ak tengah sibuk buat asgment OB plak..bayak nye kerja..macam2 x siap lagi...sebelum ari khamis (2 hari lagi) ak kne siap kan jugak sumenya cos ari jumaat aku kne p HIMPUN la pulak...Himpun tu pun satu, time2 ie la nak panggil ak..adoyai...matila..

2 hari ak tido x buat ape2..myb stress sgt kot..org tel ak x jwb, spe masuk blik ak pon ak wat bodo..so sory..but today, ak nekad..kne bgun n siapkan ape yang patut..malam nie x tidur..hope dapat siapkan at lest 1...

esok pagi nak keluar wat tugasan lagi..huhuhu...doakanla kejayaan aku..Amin..

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...