KLK (kegiatan luar kuliah) jadi fesi..;P

Sunday, March 14, 2010 Nizam Riadzi 0 Comments

Hari nie, gembira sangat..Nak tau kenapa. Aku baru je balik dari aktiviti KLK. KLK tu KEGIATAN LUAR KULIAH..so untuk group koir aku, kitorang dibawak p ke sekolah kebangsaan merging kat Kedah nie ha. Jadi fesi kitorang ari nie. Jam 6.30 pagi, ak x tido pon semalaman, dah tiga hari pon..huhu, mengantuk giler, pening semua dah ase dah nie. Nasib KLK tu wajib, klu x malas gak nak p..Hahahaha.
Hem, time KLK tadi memang best. Kitorang dipertemukan dengan adik-adik yang comel dan ceria-ceria je. Diorang semua pelajar sekolah tu, so jadi bahan eksperimen kitorang la jadinya.. Hahahaha.
Kitorang diberi kesempatan untuk mengajar diorang semua. Semua ahli group koir dibahagi kepada 7 kumpulan. 1 kumpulan ade 10 fesi, n kitorang perlu mengajar budak2 tentang asas muzik. :P. diri sendiri pon x betul, dah nak kene ajar orang pulak…hahaha.
Hem, first masuk kelas tadi, takut jugak, je lah nak kene jadi cikgu la pulak. Nasib baik budak2 tu enjoy n sporting habis. Layan aku n member2 ajar diorang. Pandai-pandai betul diorang semua , semua dah pandai tentang asas muzik, just macam bahan ulangan bagi diorang agaknya..;P
Time jadi fesi hari nie, wah glamour betul kitorang semua. Kejap2 ade budak mintak autograph, mintak no. fon, aiii..dah macam artis la pulak..hem..kan best klu sume tu budak sekolah menengah…hahahaha.
Aku penat nie sebenarnya, banyak lagi aku nak cerita, tapi ak tulis sampai cnie je lah..dah letih, 3 hari x tidur..nie nak siapkan asgment pulak, malam nanti meeting lagi..huhuhu..nasib2.
Tp xpe, memori yang tercipta tadi memang member banyak makna bagi aku. Kegembiraan yang terpancar dari wajah budak2 tu memang menghilangkan kepenatan. Aku seronok betul hari nie, syukur akhirnya semua berjalan dengan lancer. Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah kerana telah mempermudahkan dan membantu hambamu menjalani aktiviti tadi dengan lancer dan best. Aku berdoa, moge2 budak2 tu akan jadi insane yang berguna pada Negara dan bangsa. Semoga rahmat sentiasa bersama mereka. Amin.
Dan rakan-rakan koir ku..thanks a lot 4 today..korang memang best..kita masih x kenal rapat, but went something like this happen, we all just like a happy family. I love you guyz.. Thanks my groups.

actually 27/2/10 lepas..lambat post cos de hal..tulis kat word dulu..hehe)

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...