salam semua..

Monday, January 04, 2010 Nizam Riadzi 0 Comments

masih terlalu baru..hari nie baru belajar nak buat blog sendiri dekat blogger nie...dulu selalu jugak menulis blog..tapi semua tu dekat myspace..n then ramai mber2 suruh tulis dekat blogger..senang ckit diorang kate..lg pon kat blogger nie ramai yg boleh tumpah bace..Entah la..x tergerak pun sebenarnya nak menulis2 nie..ye lah, sebagai seorang lelaki..hem..selalunya remaja lelaki kan suka main game or bersukan aje, but me..hem..i dont know..nie saje2 jew..malam2 kalau susah nak tidur..mula la tangan gatal nak menaip..hahaa..tapi bagus jaugak kan..dapat jugak tingkatkan penguasaan karangan n penceritaan walaupun tonggang terbalik..

Nizam percaya pada kebolehan sendiri..setiap dari kita ada kebolehan sendiri...macam2 yang cuba kita lakukan untuk jadi yang terbaik..tapi jangan berputus asa, terus beranikan diri untuk melanhkah dengan lebih jauh..jangan takut dengan semua hanlangan..memang kadang2 semua tu menyakitkan..tapi bila hasilnya dicapai..cuma kita yang tahu bertapa bermakna n berbaloinya semua usaha yang kita telah lakukan selama nie kan..hemm..cukup dulu,,insyaAllah, ada masa...Nizam akan menulis lagi..
salam perkenalan n ukhwah buat semua...terima kasih..

You Might Also Like

0 lemas bunyi blubblub:

Salam...trime kasih sudi taip sini...